2008: 6,4 proc. wzrost wydatków na reklamę na świecie

Globalne wydatki na reklamę zwiększą się w przyszłym roku o 6,4procenta - prognozuje firma Carat.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W bieżącym roku wzrost ma wynieść 5,8 procenta.

Carat przewiduje, że w samych Stanach Zjednoczonych wzrostwydatków na reklamę wyniesie w obecnym roku 5,1 procenta, a wprzyszłym - dzięki wyborom prezydenckim - 5,6 procenta.

Z kolei w rejonie Azji i Pacyfiku w bieżącym roku wydatki nareklamę zwiększą się o 7,8 procenta, a w następnym o 9,3 procenta.Przyszłoroczny wzrost będzie spowodowany Igrzyskami Olimpijskimi,jakie odbędą się w Pekinie. W samych Chinach reklamodawcy wydadzą o23,1 procenta więcej pieniędzy.

Z danych firmy Carat wynika, że nieco gorzej wygląda sytuacja wEuropie Zachodniej, gdzie w ubiegłym roku wydatki na reklamęzwiększyły się o 4,4 procenta, w obecnym wzrost ma wynieść 4,1procenta, a w przyszłym 3,9 procenta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?