2KC na kaca

Kampania promocyjna preparatu 2KC

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Foster Communication podpisała długoterminowy kontrakt na całościową obsługę marketingowo - reklamową z firmą Colfarm – producentem środka zapobiegającego powstawaniu kaca 2KC. Colfarm wzbogacił portfolio Foster Communication, do którego zalicza się wiele firm z sektora spożywczego i chemii przemysłowej (m. in. BAYER, AVENTIS, DAGOMED PHARMA).

„Kontrakt jest wynikiem naszych intensywnych starań. Sami zgłosiliśmy się do Klienta, ponieważ produkt wydał się nam prawdziwym hitem. Od samego początku wierzyliśmy, że będzie gwiazdą! Zanim jednak Colfarm powierzył nam cały marketing zainwestowaliśmy pół roku pracy. Oddanie i wiara zaprocentowały.” – mówi Karolina Malka Kafka – Bussines Development Director w Fosterze - „Nasza agencja została zaproszona do paru przyszłorocznych przetargów, m. in. przez Inco Veritas naszego długoletniego klienta. Chociaż nie odrzucamy możliwości startowania w przetargach wypracowaliśmy własne skuteczniejsze sposoby pozyskiwania klientów.”

Obecnie 2KC ma największą sprzedaż wśród środków zapobiegających powstawaniu kaca. Grupą docelową są głównie osoby aktywne zawodowo i towarzysko. Dostępny jest nieomal wszędzie – od aptek, przez stacje benzynowe, aż po supermarkety.

 „Jest to bardzo interesujący produkt, przed którym widzimy wyjątkowo duży potencjał wzrostu sprzedaży.” – mówi Jacek Bochenek – Dyrektor Zarządzający Fostera.

Na przełomie grudnia i stycznia dla 2KC realizowana jest kampania reklamowa zaprojektowana na okres sylwestrowy (TVN, Polityka, Newsweek), oparta na dotychczasowej strategii i kreacji Colfarmu

W okresie karnawałowym rozpocznie się zaplanowana w całości przez Foster Communication kampania ogólnopolska obejmująca ATL i działania niestandardowe. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny