3 miliony użytkowników portalu Generacja Gadu-Gadu

Na początku stycznia ilość użytkowników portalu społecznościowego Generacja Gadu-Gadu przekroczyła 3 miliony osób.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Portal Generacja Gadu-Gadu powstał na początku maja 2005 roku i od razu zaczął zyskiwać coraz większe grono sympatyków. Po miesiącu od uruchomienia portalu, posiadał on blisko 60 tysięcy użytkowników, po dwóch miesiącach – już ponad 100 tysięcy, po czterech miesiącach – pół miliona (dziennie dołączało 4 tysiące nowych osób). Przełomem był koniec września, kiedy liczba użytkowników przekroczyła 1 milion (wówczas pierwszomilionowa osoba otrzymała w nagrodę nowoczesny multimedialny komputer od Gadu-Gadu). W listopadzie ilość użytkowników przekroczyła 2 miliony, a na początku stycznia 3 miliony.

Codziennie dołączają kolejni internauci, tworząc własne grupy, których jest obecnie ponad 15 tysięcy.

Użytkowników portalu łączy komunikator, a wyróżniają zainteresowania, wiek, zawód... W Generacji GG znajdziemy zarówno studentów, jak i menedżerów każdego szczebla, osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym, mieszkańców małych miasteczek i dużych aglomeracji... Portal składa się z grup, w których można poznać osoby interesujące się najrozmaitszymi tematami, jak np. nauką języków obcych, sportem, informatyką, podróżami... - czytamy  w informacji prasowej.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?