35 kampanii Yves Rocher

Ponad 35 kampanii Yves Rocher w roku 2004 powstało w agencji Polymus

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dział marketingu bezpośredniego Agencji Polymus, należącej do Nova Communications Group, obsługuje markę Yves Rocher od blisko dwóch lat. Polymus zajmuje się przygotowaniem kampanii mailingowych skierowanych do polskich klientów Yves Rocher dokonujących zakupu produktów drogą wysyłkową.

Tylko, w ciągu zeszłego roku w Polymusie powstało 35 kampanii, na które złożyło się ponad 120  przygotowanych materiałów różnego typu i przeznaczenia. W trakcie trwającej prawie dwa lata współpracy powstały w Polymusie takie materiały jak: inserty prasowe, katalogi produktów, cenniki produktów, foldery promocyjne (w tym świąteczne, urodzinowe, rekrutacyjne itp.), arkusze z naklejkami, mailingi (koperty i zwrotki, formularze zamówienia, listy do klientów). Sprzedaż wysyłkowa produktów Yves Rocher prowadzona jest na terenie całej Polski - czytamy  w komunikacie prasowym.

W ramach prowadzonych działań Polymus zajmuje się tłumaczeniem tekstów, redakcją stylistyczną i korektą, tworzeniem projektów skutecznej i spójnej komunikacji z polskimi klientami, koordynacją promocji, oraz całym procesem DTP.

W roku 2005 planowane jest kolejne kilkadziesiąt kampanii adresowanych do klientów Yves Rocher.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"