4F z nową kampanią i hasłem przewodnim „Wierni sobie"

Startuje nowa kampania reklamowa marki odzieży sportowej 4F (OTCF). Akcję „Wierni sobie" realizuje Papaya Films. „Wierni sobie" to nowe hasło przewodnie marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
4F z nową kampanią i hasłem przewodnim „Wierni sobie"

„Wierni sobie" to pierwsza kampania realizowana przez markę 4F w formie cyklu krótkometrażowych filmów dokumentalnych. To także początek nowej strategii komunikacyjnej marki 4F.

Bohaterką pierwszego wideo została ambasadorka marki, mistrzyni i rekordzistka Polski, lekkoatletka Martyna Kotwiła. Kampania promuje jesienną kolekcję marki. Film można oglądać na YouTube.

Kamera towarzyszyła sprinterce w jej naturalnym środowisku - lokacjach pozbawionych dodatkowych scenografii. Kotwiła opowiada o trudzie treningów, wyrzeczeniach i o tym, co trzeba poświęcić by przebiec 200 metrów poniżej 23 sekund. Oprócz filmu, zrealizowano także sesję zdjęciową.

Następna odsłona kampanii została zaplanowana na 23 sierpnia.

OTCF powierzył realizację kampanii domowi produkcyjnemu Papaya Films. Filmy wyreżyserował Daniel Jaroszek, który jest też autorem sesji zdjęciowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"