50-procentowy wzrost sprzedaży online w sezonie świątecznym

Podczas minionego sezonu świątecznych zakupów, sprzedaż online nabrytyjskim rynku zwiększyła się o ponad 50 procent.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie od 1 października do 31 grudnia Brytyjczycy wydali nazakupy w sieci 15,2 miliarda funtów, w porównaniu do 9,61 miliardafuntów rok wcześniej w tym samym okresie - informuje serwis BBCNews, powołując się na dane firmy Capgemini.

Na każdego funta wydanego przez Brytyjczyków w całym ubiegłymroku, 15 pensów przypadało na internet. Tymczasem w roku 2006proporcja wynosiła tutaj 10 pensów na 1 funta.

Według Capgemini, najlepsze wyniki osiągały firmy, któreprowadzą zarówno sprzedaż tradycyjną, jak i przez internet. Dlaprzykładu dużą popularnością w okresie od 25 listopada do 5stycznia cieszyły się sprzedawane w sieci przez Tesco odtwarzaczeMP3, aparaty cyfrowe i laptopy, dzięki czemu firma zanotowaławzrost całkowitej sprzedaży o 24 procent.

źródło: BBCNews

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie