ROZWIŃ

Ad.net liderem pod względem liczby użytkowników jak i odsłon

Ad.net umacnia pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowychw Polsce. Miesięcznie dociera do ponad 12 mln użytkowników i notujeponad 4,5 mld odsłon. Na końcu rankingu - z dużą stratą do lidera -sieć BizOnMedia i IDG.

masz
masz
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Sieć reklamowa Ad.net znalazła się na pozycji lidera wśródinternetowych biur reklamy w Polsce, zarówno jeśli chodzi o liczbęużytkowników jak i odsłon - wynika z najnowszych, październikowychdanych badania Megapanel PBI/Gemius.

Ad.net powstał w 2000 roku, jako pierwsza internetowa siećreklamowa na polskim rynku. Obecnie oferuje sprzedaż powierzchnireklamowej ponad 430 witryn internetowych.

Komentarze (0)
Bul
5 lata temu

Potworny cios

Fiflak poszóstny
5 lata temu

Obstawiają wszystkie fronty. Ale, jak coś jest do wszystkiego, to jest do...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów