Adam Smereczyński associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v Matt

Adam Smereczyński, dotychczasowy senior art director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, awansował na stanowisko associate creative directora.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Adam Smereczyński associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Adam Smereczyński associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v Matt

Smereczyński do 180heartbeats dołączył w listopadzie 2015 roku. Wcześniej związany był równolegle z firmami Scholz&Friends i Fatbaby, gdzie pełnił funkcję digital concept directora.

Doświadczenie w branży reklamowej zdobywał także w Leo Burnett Group w Warszawie i Frankfurcie. Jako senior art director pracował również w Change Integrated oraz The Digitals.

Realizowane przez niego projekty wielokrotnie zdobywały uznanie na festiwalach reklamy. Jest współtwórcą kampanii Genetix Sound Studio, która zdobyła srebrne lwy w Cannes, kampanii Levi's Antiform i „Before you enter”, które zostały nagrodzone brązem w Cannes oraz „No Ball No Fun”, która zdobyła brąz podczas Cannes Young Creatives. Jego projekty zdobywały nagrody także w takich konkursach, jak: Golden Drum (Grand Prix), Eurobest, ADC*E, The CUP, Epica, ADC*E Young European Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?