Aflofarm przedłuża umowę z Mindshare Polska

Dom mediowy Mindshare Polska w przyszłym roku nadal będzie obsługiwał mediowo telewizyjne kampanie reklamowe produktów Aflofarm Farmacja Polska. Umowa została przedłużona w wyniku przeglądu ofert.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Mindshare Polska tak jak w minionych latach będzie odpowiadał za kompleksowe planowanie, zakup oraz optymalizację kampanii telewizyjnych promujących produkty Aflofarm Farmacja Polska.

Umowę na obsługę mediową podpisano do końca 2013 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę