Agata Szymańska brand managerką trzech marek w Danone

Agata Szymańska awansowała na stanowisko brand managerki w firmie Danone Polska. Pracuje w niej blisko 6 lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agata Szymańska brand managerką trzech marek w Danone
fot. LinkedIn

Agata Szymańska jako brand managerka odpowiada za marketing marek Danio, Danonki i Gratka. W Danone Polska pracuje od początku 2018 roku. Najpierw, przez półtora roku była junior managerką.

W styczniu 2020 roku została junior brand managerką. Zajmowała się wówczas prowadzeniem projektów w ścisłej współpracy z działami R&D, finansów, trade marketingu, planowania i sprzedaży. Współpracowała z agencjami kreatywnymi, agencjami mediowymi, badawczymi, a także partnerami biznesowymi takimi jak Disney, Universal Sony -Pictures, Warner Bros.

Jest absolwentką m.in. Politechniki Warszawskiej i Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]