Agencja Bardzo bez 30 proc. przychodów i z 306 tys. zł straty

W ub.r. przychody agencji reklamowej Bardzo zmalały o 29,6 proc. do 3,06 mln zł, a wynik netto spadł ze 146 tys. zł zysku do 305,7 tys. zł straty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agencja Bardzo bez 30 proc. przychodów i z 306 tys. zł straty
Robert Makłowicz w spocie Virgin Mobile

W ub.r. agencja Bardzo pracowała m.in. przy kampaniach reklamowych piwa Tyskie (w kolejnej odsłonie akcji „Przejdźmy na Ty” wystąpili m.in. Mateusz Borek i Karol Bielecki), i Lech (w ramach koncepcji kreatywnej „Bądź Lechendą”) oraz przekąsek rybnych Lisner (ich ambasadorem marketingowym jest Michel Moran.

Ponadto po wygranym przetargu zaczęła obsługiwać markę telekomunikacyjną Virgin Mobile Polska, w jej kampanii wystąpił Robert Makłowicz.

Koszty operacyjne agencji sięgnęły w ub.r. 3,37 mln zł, po spadku rok do roku o 19,6 proc. To głównie efekt zmniejszenia się wydatków na usługi obce z 3,81 do 2,98 mln zł. Natomiast nakłady na wynagrodzenia zwiększyły się z 213,5 do 220,6 tys. zł.

Na poziomie sprzedażowym rentowność firmy spadła ze 153,3 tys. zł zysku do 307,5 tys. zł straty, a na poziomie brutto i netto - z 213,5 do 220,6 tys. zł.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję