Agencja Bardzo bez 30 proc. przychodów i z 306 tys. zł straty

W ub.r. przychody agencji reklamowej Bardzo zmalały o 29,6 proc. do 3,06 mln zł, a wynik netto spadł ze 146 tys. zł zysku do 305,7 tys. zł straty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agencja Bardzo bez 30 proc. przychodów i z 306 tys. zł straty
Robert Makłowicz w spocie Virgin Mobile

W ub.r. agencja Bardzo pracowała m.in. przy kampaniach reklamowych piwa Tyskie (w kolejnej odsłonie akcji „Przejdźmy na Ty” wystąpili m.in. Mateusz Borek i Karol Bielecki), i Lech (w ramach koncepcji kreatywnej „Bądź Lechendą”) oraz przekąsek rybnych Lisner (ich ambasadorem marketingowym jest Michel Moran.

Ponadto po wygranym przetargu zaczęła obsługiwać markę telekomunikacyjną Virgin Mobile Polska, w jej kampanii wystąpił Robert Makłowicz.

Koszty operacyjne agencji sięgnęły w ub.r. 3,37 mln zł, po spadku rok do roku o 19,6 proc. To głównie efekt zmniejszenia się wydatków na usługi obce z 3,81 do 2,98 mln zł. Natomiast nakłady na wynagrodzenia zwiększyły się z 213,5 do 220,6 tys. zł.

Na poziomie sprzedażowym rentowność firmy spadła ze 153,3 tys. zł zysku do 307,5 tys. zł straty, a na poziomie brutto i netto - z 213,5 do 220,6 tys. zł.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?