Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg marki Góralki

IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku. Wygrała go agencja Dziadek do orzechów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg marki Góralki

Umowa o współpracy pomiędzy agencją i IDC Polonia obejmie m. in. planowanie, produkcję, koordynację i zakup mediów dla działań komunikacyjnych marki Góralki w 2021 roku.

Agencja będzie odpowiedzialna m. in. za realizację kampanii wizerunkowo sprzedażowych, kampanii wprowadzającej na rynek nowy wariant produktu, aktywacji konsumenckich oraz stałej komunikacji na profilach marki Góralki w mediach społecznościowych.

Góralki to druga po Lusette marka z portfolio, którą IDC Polonia zdecydowało się powierzyć agencji Dziadek do orzechów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych