Agnieszka Durst-Wilczyńska i Justyna Kowalczyk w Liberty Direct

Do zespołu marketingu Liberty Direct dołączyły dwie nowe osoby: Agnieszka Durst-Wilczyńska, która objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji z klientem oraz Justyna Kowalczyk - kierownik ds. sprzedaży internetowej.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Durst-Wilczyńska i Justyna Kowalczyk w Liberty Direct

Agnieszka Durst-Wilczyńska będzie współtworzyć i realizować strategię marketingową i komunikacyjną ubezpieczyciela. Przez ostatnie 8 lat pracowała w Avivie, gdzie początkowo odpowiadała za opracowanie założeń i koordynację działań marketingowych dla linii produktów majątkowych skierowanych do klientów indywidualnych i korporacyjnych. Następnie zajmowała się opracowywaniem i implementacją strategii zarządzania treścią dla marki Aviva w kanałach cyfrowych. Wcześniej przez 12 lat pracowała w departamencie Marketingu DB Schenker Sp. z o.o. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z psychologii reklamy. Justyna Kowalczyk będzie kierować zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii online oraz sprzedaż internetową. Z marketingiem interaktywnym związana jest od 2006 roku. Pierwsze doświadczenia w tym zakresie zdobywała w agencjach interaktywnych Przeagencja oraz GonnaBe na stanowisku Project Managera. W 2009 roku rozpoczęła pracę  w dziale Marketingu firmy Aviva, gdzie współtworzyła i optymalizowała kampanie online dla ubezpieczeń majątkowych w kanale Direct. Następnie, od sierpnia minionego roku zarządzała zespołem odpowiedzialnym za aktywności online  całej marki Aviva. Ukończyła kierunek Zarządzanie, specjalizacje Marketing i Zarządzanie Strategiczne w Szkole Głównej Handlowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska