Agora uruchamia sieć reklamy internetowej PayPer.pl

Agora udostępniła internetową sieć reklamową PayPer.pl opartą na modelu efektywnościowym. Sprzedażą oferty – obejmującej dziewięć pakietów tematycznych – kieruje Tomasz Targoński.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchomiona przez Agorę internetowa sieć reklamowa PayPer.pl obejmuje przede wszystkim serwisy z portfolio Grupy Gazeta.pl. Partnerami PayPer.pl są też należące do Agory sieci Glossy Media, skupiająca 76 serwisów dla kobiet, oraz AdTaily, zrzeszająca blisko 14 tys. wydawców stron internetowych, głównie z tzw. długiego ogona. Ponadto finalizowane są rozmowy z kolejnymi partnerami.

PayPer.pl opiera się na modelu efektywnościowym, w którym reklamodawca płaci za pożądane działanie odbiorcy przekazu reklamowego. W celu mierzenia efektów kampanii w sieci działa technologia TradeDoubler. – To, co ma wyróżniać PayPer.pl na rynku, to jakościowe treści serwisów zawartych w ofercie, dlatego kolejnych partnerów będziemy dobierali właśnie według takiego klucza – mówi Dorota Bachman, dyrektor ds. transakcji i kampanii efektywnościowych w segmencie internetowym Agory odpowiedzialna za rozwój nowej sieci.

Payper.pl obejmuje dziewięć pakietów tematycznych, m.in. Wiadomości, Kobieta i Lifestyle, Praca oraz Sport i Moto, które są zgrupowane w trzech liniach cennikowych. Oferta jest skierowana do klientów bezpośrednich, agencyjnych i domów mediowych. Kierownikiem sprzedaży PayPer.pl jest Tomasz Targoński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe