„Akademia smaku” - Katarzyna Glinka i Tomasz Jakubiak w miniserialu reklamującym Bosch (wideo)

Nowa odsłona kampanii „Akademia smaku” promującej sprzęt AGD marki Bosch (należącej do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) obejmuje miniserial w TVP z udziałem aktorki Katarzyny Glinki i kucharza Tomasza Jakubiaka. Akcję przygotowały firmy marketingowe Insignia, PrimeMovers i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Akademia smaku” - Katarzyna Glinka i Tomasz Jakubiak w miniserialu reklamującym Bosch (wideo)

W miniserialu Tomasz Jakubiak będzie wyjaśniał i pokazywał Katarzynie Glince, jak przygotowywać różne potrawy przy pomocy urządzeń AGD marki Bosch. Podukcja będzie składać się z 12 odcinków, które będą emitowane w TVP2 od tego piątku co tydzień o godz. 19:55.

Kampania będzie też obejmować billboardy i zwiastuny sponsorskie w telewizji oraz serwis Akademiasmaku.pl, w którym pojawią się m.in. klipy i porady Tomasza Jakubiaka oraz blogerów kulinanych Tomasza Lacha i Piotra Ogińskiego. Na stronie będzie można wziąć udział w konkursie i w ramach nagrody uczestniczyć w warsztatach kulinarnych organizowanych przez markę Bosch.

Ponadto będzie ukazywać się elektroniczny magazyn kulinarny z foto- i wideorelacjami z warsztatów kulinarnych, a także przepisami uczestników „Akademii smaku”. Na sprzęcie AGD w sklepach znajdą się natomiast materiały POS.

Spoty telewizyjne będą emitowane do 14 lutego br., a miniserial - do 11 kwietnia br.

Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny PrimeMovers, materiały do internetu i punktów sprzedaży przygotowała agencja Insignia, a za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?