Akcja informacyjno-promocyjna SOYA MENO

W połowie stycznia 2004 r. rozpoczęła się niszowa akcja informacyjno-promocyjna firmy farmaceutycznej Medana Terpol Group dla preparatu menopauzalnego Soya Meno

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Skierowana jest do kobiet w wieku 45+. Agencja reklamowa ORPHA opracowała materiały informacyjne akcji, w tym ,,Dzienniczek zdrowia kobiety po czterdziestce”. Od innych, typowych poradników dla kobiet w tym wieku, "Dzienniczek" odróżnia się formatem i kolorystyką oraz wyjątkową funkcjonalnością. Jest on podręcznym vademecum medycznym i osobistą książeczką zdrowia, do której lekarz wpisuje notatki z badania, a pacjentka obserwacje o stanie swojego organizmu.

"Dzienniczek zdrowia kobiety po czterdziestce" został entuzjastycznie przyjęty przez ginekologów. Jest on doskonałym materiałem wspierającym terapię kobiet w okresie menopauzalnym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę