1,34 mln widzów „Alarmu!” w jesiennej ramówce

W jesiennej ramówce „Alarm!” ogląda średnio 1,34 mln osób. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej minimalnie stracił widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,34 mln widzów „Alarmu!” w jesiennej ramówce
Jacek Łęski, (fot. Ireneusz Sobieszczuk/tvp)

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu „Alarm!” wyemitowanych w okresie od 1 września do 22 października 2020 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,34 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,61 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,43 proc. w grupie 16-49 i 6,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 22 października. Śledziło je średnio 1,96 mln osób.

grafika

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 2 września do 24 październiku 2019 roku w TVP1 wyniosła 1,38 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 9,44 proc., 6,51 proc. i 7,35 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 40 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-kasta-tvp1-opinie-wyniki-ogladalnosci,7170449309144705a ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style