W ramach nawiązanej współpracy firma On Board PR będzieodpowiedzialna za działania komunikacyjne i edukacyjne prowadzonedla marki Algida.
Dotyczy działań PR dla linii: Algida Śmietankowa, Big Milk, MaxFruit , Magnum, Carte D'Or.
Za realizację działań ze strony On Board PR odpowiedzialny jestzespół Magdaleny Jeziorowskiej z działu Corporate PR, kierowanegoprzez Iwonę Kubicz.Umowa On Board PR z Unilever Polska obejmuje okres do końca 2008roku.
Że co? że jak? Uczciwa to by ta opłata reprograficzna była jakbyś sam za nią zapłacił a nie podatników nią obarczał!
@Milfanila - „@Rick Sanchez - „Najlepszy i tak był ten guru hołdys, który na pytanie kiedy będą zdigitalizowane wydawnictwa, które wyszły kiedyś tylko na winylu i ewentualnie kasecie odpowiedział - "A po co? Żebyście to spiratowali?".” On nagrał, on decyduje czy wyda, kiedy i na czym. Chcesz mieć? Wynajmij studio i sobie nagraj swoje.” Chwilunia, skoro Hołdys chce nałożyć obowiązkową opłatę na mnóstwo urządzeń elektronicznych "bo ludzie kopiujo" to automatycznie uznaje, że przestają obowiązywać wszelkie inne opłaty z tytułu praw autorskich, albowiem nie można żądać wielokrotnej opłaty za to samo. Niech się Hołdys zdecyduje - albo obowiązuje prawo autorskie i wynikające z niego opłaty, albo wprowadzana "opłata reprograficzna" automatycznie znosi prawo autorskie a wszelkie dzieła przechodzą do domeny publicznej i są dostępne bez dodatkowych opłat dla wszystkich.
beliberdetson https://www.samsung.com