Algida z On Board PR

Unilever Polska powierzył prowadzenie działań komunikacyjnych dlamarki Algida firmie On Board PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach nawiązanej współpracy firma On Board PR będzieodpowiedzialna za działania komunikacyjne i edukacyjne prowadzonedla marki Algida.

Dotyczy działań PR dla linii: Algida Śmietankowa, Big Milk, MaxFruit , Magnum, Carte D'Or.

Za realizację działań ze strony On Board PR odpowiedzialny jestzespół Magdaleny Jeziorowskiej z działu Corporate PR, kierowanegoprzez Iwonę Kubicz.Umowa On Board PR z Unilever Polska obejmuje okres do końca 2008roku.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"