Alior Bank partnerem programu 'WP Trusted - Bezpieczny Nadawca'

Alior Bank przystąpił do programu antyphishingowego Wirtualnej Polski o nazwie 'WP Trusted – Bezpieczny Nadawca'.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obie strony zapewniają, że dzięki temu klienci Alior Banku korzystający z Poczty WP i otrzymujący odpowiednio oznaczone wiadomości elektroniczne od banku, będą mieli pewność, że pochodzą one z wiarygodnego źródła i że są bezpieczne.

Każdy e-mail wysłany przez Alior Bank do klientów oraz kontrahentów korzystających z Poczty WP będzie teraz specjalnie wyróżniony graficznie - ikonką oraz zielonym paskiem.

W nagłówku wiadomości będzie też pojawiał się zielony symbol (tzw. "ptaszek"), potwierdzający że e-mail pochodzi z wiarygodnego źródła. Ponadto na zielonym tle wyświetli się dodatkowy komunikat o treści: "Ta wiadomość pochodzi od Bezpiecznego Nadawcy". Prawdziwość adresu nadawcy gwarantuje Wirtualna Polska.

Celem programu 'WP Trusted – Bezpieczny Nadawca' jest aktywne przeciwdziałanie phishingowi, czyli podszywaniu się w e-mailach pod godne zaufania instytucje w celu wyłudzenia prywatnych informacji, takich jak hasła logowania do bankowości internetowej czy numery kart kredytowych. Wykorzystuje on technologię DKIM, czyli mechanizm korzystający z podpisu kryptograficznego. Program umożliwia podpisywanie treści oraz wybranych nagłówków przesyłanego e-maila, dzięki czemu odbiorca ma pewność, że nikt nie ingerował w treść wiadomości.

Partnerem programu jest również serwis Allegro.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?