Współpraca obejmuje m.in. przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji z mediami oraz influencer marketingu. Do zadań Big Picture należy m.in.: koordynacja działań egzekucyjnych, w tym aktywne prowadzenie biura prasowego oraz kreacja materiałów contentowych.
W ramach promocji Allegro Smart! Week do współpracy przy kampanii zostali zaproszeni celebryci i influencerzy, m.in. Maffashion, Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, którzy będą promować festiwal promocji na Instagramie oraz TikToku. Big Picture zajmie się kompleksową obsługą tych działań.
Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiada zespół kierowany przez Kamilę Kończak – Karolina Pękalska, Marta Kłys, Agnieszka Anikin.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-gielda-cena-akcji-od-35-do-43-zl-zapisy-dla-inwestorow-indywidualnych-od-23-wrzesnia ##
Współpraca Big Picture i Allegro rozpoczęła się w lipcu i ma charakter długofalowy.