ROZWIŃ

Allegro zmienia kryterium dot. kuponów rabatowych

Na Allegro zmieniono kryteria dotyczące udostępniania kuponów rabatowych w ofertach od sprzedawców z kontami firmowymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Allegro zmienia kryterium dot. kuponów rabatowych

Teraz żeby skorzystać z kuponu rabatowego na Allegro, kupujący musi dodać do koszyka przynajmniej dwa produkty z ofert jednego sprzedawcy.

Poprzednio kryterium było kupno jednego produktu. Ponadto kupujący mógł skorzystać z kuponu, jeśli wartość jego zamówienia osiągnęła minimalną kwotę wskazaną przez sprzedawcę.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sklepy-internetowe-darmowe-zwroty-zakupow-jakie-oplaty-ceny,7169714184431745a ##

Zmiany dotyczą kampanii kuponowych utworzonych przez sprzedawców od 26 stycznia, te uruchomione do 25 stycznia są dostępne na dotychczas określonych zasadach. Nadal kupon musi wynosić co najmniej 5 proc. minimalnej wartości zamówienia, którą sprzedawca ustawi w ramach kampanii.

- Zmiany w kuponach wprowadziliśmy w związku z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z 28 maja 2022 - tzw. dyrektywą Omnibus - wyjaśniono w komunikacie dla sprzedawców.

Podwyżki opłat na Allegro, bez klauzuli inflacyjnej

W drugiej połowie listopada ub.r. roczna subskrypcja Allegro Smart! podrożała z 49 do 59,90 zł, a Allegro Smart Student! - z 39 do 49,90 zł. Nie zmienił się cena Allegro Smart! przy zakupie na miesiąc - nadal wynosi 10,99 zł. Równocześnie Allegro wycofało się z wprowadzenia do regulaminu zapisu pozwalającego podwyższać w oparciu o wskaźniki inflacyjne ceny i minimalnej kwoty zakupów w ramach Allegro Smart!

Od listopada sprzedawcy niekorzystający z usługi abonamentowej na Allegro płacą dodatkowo 1 zł od każdej oferty, w której doszło do sprzedaży, a sprzedawcy z kontem zwykłym będą ponosili identyczne opłaty i prowizje jak ci z kontem firmowym.

Krótko przed publikacją wyników finansowych za trzeci kwartał ub.r. Allegro poinformowało o zrealizowaniu niepieniężnego odpisu w kwocie 2,293 mld zł dotyczącego wartości aktywów firm Mall Group i WE|DO, przejętych wiosną br. Władze spółki przyznały, że kupiła firmy na szczycie cyklu rynkowego, natomiast wyniki finansowe obu „okazały się znacznie niższe niż pierwotnie zakładano”.

W związku z tym odpisem grupa Allegro w trzecim kwartale ub.r. przy wzroście wpływów o 88 proc. do 2,3 mld zł i zysku EBITDA o 14 proc. do 537,3 mln zł zanotowała 2,2 mld zł straty netto. W skali trzech kwartałów przychody poszły w górę o 57,8 proc. do 5,92 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA zmalał z 1,57 do 1,48 mld zł.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background
Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu