Allegro będzie inaczej premiować wysyłki w dniu zakupu

19 lipca Allegro zmieni zasady premiowania sprzedawców za szybkie wysyłki produktów kupionych przez użytkowników platformy. Rabaty będą przyznawana za wysyłki w ramach Allegro Smart! nadane w dniu zakupu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Allegro będzie inaczej premiować wysyłki w dniu zakupu

Żeby skorzystać z nowego programu szybkich wysyłek sprzedający na Allegro będą musieli spełnić dwa warunki:- realizacja wysyłki w ramach Allegro Smart! Kurierem lub do Paczkomatu,- nadanie przesyłki w dniu, w którym kupujący złożył i opłacił zamówienie lub wybrał opcję płatności przy odbiorze.

Paczka zostanie uznana przez Allegro za nadaną, gdy kurier ją zeskanuje, a platforma dostanie informację o tym od przewoźnika. Taka zasad będzie obowiązywała w przypadku paczek wysyłanych bezpośrednio u kurierów, w Paczkomatach i punktach obsługi klientów InPostu oraz w punktach odbioru (z wyjątkiem placówek Poczty Polskiej).

Nowe zniżki w programie szybkich wysyłek na Allegro

W zależności do wariantu wysyłki sprzedawca otrzyma obniżkę jej kosztów wynoszącą od 0,99 do 3,99 zł brutto.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uokik-wygrywa-w-sadzie-z-allegro-serwis-naruszal-interesy-konsumentow,7170170381379201a ##

grafika

W komunikacie Allegro zaznaczono, że obecny program szybkich dostaw przez wielu sprzedających był oceniany jako zbyt skomplikowany.

- Uważnie słuchamy Waszych sugestii, dlatego nowy Program Szybkich Wysyłek będzie znacznie prostszy. Nie musisz się nigdzie zgłaszać - rabat przyznamy Ci automatycznie za każdą przesyłkę Smart!, którą nadasz w dniu złożenia zamówienia - zapowiedziano.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-automaty-paczkowe-jako-korzystac-zakupy-odbior,7170176374593665a ##

Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w polskim internecie. Według badania Mediapanel w maju br. jej odsłona przeglądarkowa zanotowała 18,14 mln użytkowników i 62,4 proc. zasięgu, a aplikacja mobilna - 8,9 mln użytkowników i 30,6 proc. zasięgu.

W pierwszym kwartale br. firma Allegro osiągnęła wzrost przychodów netto o 61,1 proc. do 1,21 mld zł i zysku netto ze 104,6 do 269,6 mln zł. Skorygowana EBITDA Allegro w pierwszym kwartale 2021 roku wzrosła rdr o 50,6 proc. do 535,5 mln zł. Zysk netto zwiększył się do 269,6 mln zł z 104,6 mln zł zysku rok wcześniej.

Wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie grupy Allegro pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 9,6 mld zł (wzrost o 46,1 proc. rdr).

Największy, 82,2 proc. udział w przychodach ogółem miał segment marketplace, usługi reklamowe odpowiadały za 8,4 proc. przychodów, własna sprzedaż detaliczna za 4,9 proc. oraz porównywarka cen Ceneo.pl za 4,1 proc. Allegro planuje w całym 2021 roku zwiększyć zatrudnienie łącznie o 1.500 pracowników.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji