ROZWIŃ

Allegro uruchamia wsparcie użytkowników przez komunikator WhatsApp

Allegro udostępniło w aplikacji WhatsApp kanał służący do obsługi i wsparcia użytkowników kupujących i sprzedających w serwisie. Za pomocą komunikatora internauci mogą szybko skontaktować się z administratorami platformy, a także uzyskać odpowiedzi na najczęstsze i najważniejsze pytania.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
5 komentarzy
Allegro uruchamia wsparcie użytkowników przez komunikator WhatsApp

Jak informuje Allegro kanał o nazwie WhatsApp Business jest zarejestrowany pod numerem 573 449 254. Według serwisu wystarczy wyszukać go w aplikacji WhatsApp i można nawiązać konwersację.

Dzięki temu rozwiązaniu klienci i sprzedawcy będą mogli komunikować się z obsługą serwisu, ale także mieć szybki dostęp do najczęściej pojawiających się pytań czy do podstawowych danych o firmie i innych opcji w przyszłości. Na kanale będzie można na bieżąco poprosić o wsparcie w zakupach i sprzedaży, zapytać o aktualne akcje promocyjne czy też o zasady działania Allegro.

- Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji - mówi Jakub Kłoczewiak, customer experience director w Allegro - To kontynuacja zmian, jakie od wielu miesięcy przeprowadzamy w obsłudze klientów. Robimy to dla wygody wszystkich, którzy na Allegro sprzedają lub kupują. Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. Dziś otwieramy kanał tekstowy w WhatsApp, ale w przyszłości możliwe jest, że uruchomimy w tej aplikacji także kanał głosowy.

WhatsApp to należąca do Facebooka aplikacja mobilna.  Pozwala m.in. na wymianę wiadomości tekstowych bez konieczności płacenia za SMS-y. Obecnie według szacunków PBI/Gemius z WhatsApp korzysta średnio 4,5 mln Polaków miesięcznie.

Allegro, z którego wg badania Gemius/PBI korzysta codziennie ok. 4 mln realnych użytkowników od pewnego czasu zmienia sposób i zasady korzystania z serwisu. W marcu br. na platformie wystartował Czat Allegro, który ma pozwalać na szybki kontakt z obsługą, zadawanie pytań i wyjaśnianie konkretnych problemów. Z kolei na początku lipca Allegro podniosło stawkę dla sklepów z 9,90 do 39 zł i wprowadziło opłaty za utrzymanie oferty.

Komentarze (5)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X