„Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand

Ruszyła wizerunkowa kampania promująca nową kolekcję rowerów miejskich firmy Kross - Le Grand. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ambasadorowie relaksu”, odpowiadają firmy marketingowe Neon Shake i Media Choice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand

W ramach akcji prowadzony jest internetowy konkurs, w którym należy podać najlepszy sposób na miejski chillout. Autorzy najlepszych pomysłów wygrają rowery Le Grand i po tysiąc zł na realizację swoich koncepcji. Konkurs zaczął się 4 kwietnia i potrwa do 15 maja.

Reklamy Kross Le Grand przekonują, że rowery te inspiruje do zwolnienia tempa, a jazda nimi w miejskim otoczeniu zapewnia relaks i oderwanie od bieżących spraw. Kampania zakończy się na początku czerwca eventem we Wrocławiu.

grafika

Działania reklamowe są prowadzone na ponad 200 stronach internetowych, m.in. WP.pl, Onet.pl, Facebooku, Instagramie, YouTubie, Polskieradio.pl i w serwisach lifestylowych.

Za strategię kampanii, obsługę konkursu i kreację reklam odpowiada agencja Neon Shake, a za planowanie i zakup powierzchni reklamowych - dom mediowy Media Choice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek