Analytics and Insight zamiast MEC MediaLab

Dział badawczy MEC MediaLab zmienia nazwę na Analytics and Insight. Wynika to ze stopniowego poszerzenia jego kompetencji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rebranding MEC MediaLab, działu badawczego domu mediowego MEC, na Analytics and Insight ma odzwierciedlać poszerzenie kompetencji tej struktury i zmianę jej pozycjonowania. MEC MediaLab pomaga obecnie firmom w zarządzaniu i integracji danych przy planowaniu komunikacji, a także wyszukuje trendy i insighty. Struktura nie funkcjonuje w MEC jako osobny dział, tylko przenika się i ściśle współpracuje z MEC Interaction, MEC Access oraz zespołami klienckimi firmy. Rebranding i repozycjonowanie MEC MediaLab obejmuje wszystkie biura MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"