Android: ponad 15 proc. dla Marshmallow, Lollipop nadal liderem

Lollipop to cały czas najpopularniejsza wersja systemu Android. Swój udział stale zwiększa ostatnia odsłona stworzonej przez Google platformy - Marshmallow.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Android: ponad 15 proc. dla Marshmallow, Lollipop nadal liderem

Z najnowszych statystyk udostępnionych przez Google na blogu Android Developers, które obejmują okres jednego tygodnia do 1 sierpnia 2016 r., wynika że 35,5 proc. aktywnych urządzeń opartych na Androidzie pracuje obecnie pod kontrolą systemu w wersji 5.0 i 5.1 (Lollipop).

Lollipop w ciągu ostatnich trzech tygodni zyskał 0,4 pkt. proc. udziału, dzięki czemu powiększył przewagę nad Androidem 4.4 (KitKat), który z kolei zanotował spadek z 30,1 proc. do 29,2 proc.

Spadki zanotowały także wcześniejsze wersje systemu: 4.1, 4.2 i 4.3 Jelly Bean (z 17,8 proc. do 16,7 proc.), 4.0 Ice Cream Sandwich (z 1,7 proc. do 1,6 proc.) oraz 2.3 Gingerbread (z 1,9 proc. do 1,7 proc.).

Natomiast ostatniemu Androidowi - 6.0 (Marsmallow) - udało się zdobyć 15,2 proc. udziału, co stanowi wynik o 1,9 pkt. proc. lepszy niż przed niecałym miesiącem.

grafika

 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji