Andrzej Kaczmarczyk: z Orange Polska do Hypermedia

Andrzej Kaczmarczyk dołączył do Hypermedia, technologicznego hubu wchodzącego w skład Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracował w Orange Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Andrzej Kaczmarczyk: z Orange Polska do Hypermedia
Andrzej Kaczmarczyk

W Hypermedia Kaczmarczyk będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i wdrożenie modelu operacyjnego Isobar Poland Group w obszarze technologii.

Do Isobar Poland Group przeszedł z Orange Polska, gdzie odpowiadał za doradztwo technologiczne i realizację programów transformacyjnych. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w EY, świadcząc usługi doradcze dla CIO największych polskich i europejskich spółek.

Andrzej Kaczmarczyk od ponad 10 lat związany jest z zarządzaniem korporacyjnym IT. W tym czasie tworzył i realizował strategie dla obszarów IT, zarządzał portfelami projektów informatycznych, bezpośrednio nadzorował zespoły developerskie i zespoły kierowników projektów.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to - linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa