Apple Music oferuje abonament studencki w cenie 9,99 złotych miesięcznie

W polskiej wersji serwisu muzycznego Apple Music pojawiła się nowa opcja abonamentu adresowana do studentów. Osoby uczące się na wyższych uczelniach mogą wykupić subskrypcję w cenie 9,99 złotych miesięcznie. Oferta wymaga potwierdzenia uprawnień i może obowiązywać maksymalnie przez 4 lata.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Apple Music oferuje abonament studencki w cenie 9,99 złotych miesięcznie

Serwis Apple Music wystartował w Polsce w lipcu 2015 r. i dotąd oferował po darmowym okresie próbnym 2 taryfy – abonament indywidualny w cenie 19,99 zł oraz rodzinny za 29,99 zł miesięcznie.

Teraz w serwisie (dostępnym także w formie aplikacji na Androida i iOS) pojawiła się kolejna opcja w postaci subskrypcji przeznaczonej dla studentów. Za miesięczny dostęp do pełnej biblioteki Apple Music muszą oni zapłacić 9,99 zł na miesiąc.

Apple informuje, że z obniżonej subskrypcji studenckiej można korzystać do 48 miesięcy (4 lata) i okres ten nie musi być ciągły. Aby jednak móc wykupić konto studenckie użytkownik musi udowodnić że uczy się na wyższej uczelni, która posiada uprawnienia do nadawania stopni naukowych. Weryfikacja jest przeprowadzana za pomocą odpowiedniej aplikacji za pośrednictwem platformy UNiDAYS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]