ARBOvision dla Oticon Polska

ARBOvision przejął budżet firmy Oticon Polska na roczne działaniamarketingowo- promocyjne.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W kwietniu ruszy niestandardowa kampania marketingowo-promocyjnafirmy Oticon Polska, producenta zaawansowanych technologicznieaparatów słuchowych. Kampania skierowana będzie nie tylko dowszystkich osób dotkniętych problemem niedosłuchu ale także do osóbzainteresowanych tą tematyką.

W ramach kampanii ARBOvision przeprowadzi działania z zakresumarketingu bezpośredniego z wykorzystaniem m.in. niestandardowychdziałań internetowych, e-pr, marketingu szeptanego oraz działańbezpośrednich.

Kampania potrwa do końca roku.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?