Arkadiusz Marszałek dyrektorem operacyjnym w K-Magazine

Arkadiusz Marszałek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego w wydawnictwie K-Magazine, wydawcy miesięcznika lifestylowego „K MAG”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Marszałek będzie sprawował nadzór nad kluczowymi obszarami działalności firmy poczynając od planowania działań marketingowych i sprzedaży reklam, poprzez produkcję magazynu i jego dystrybucję, aż po finanse i księgowość. Będzie także koordynował prace w obszarze wykorzystania nowych technologii i aplikacji mobilnych.

- Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie, znajomość branży oraz niesamowite wyczucie i precyzja biznesowa Arkadiusza zapewnią nam szybki dostęp do nowych rozwiązań marketingowych oraz przyczynią się do dalszego rozszerzenia grupy naszych odbiorców - mówi Mikołaj Komar, redaktor naczelny magazynu „K MAG”.

Od dwóch lat Arkadiusz Marszałek prowadzi swoją firmę ROI Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor marki, mediów i komunikacji w Grupie TP, gdzie m.in. odpowiadał za działania reklamowe dla Telekomunikacji Polskiej i Orange. W przeszłości był też zarządzającym polskim oddziałem Media Audits, a następnie Accenture Marketing Sciences. Swoją karierę zawodową zaczynał od pracy w OMD Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa