Arkadiusz Szulc na czele Amplifi, nowej struktury Dentsu Aegis Network Polska

Grupa marketingowa Dentsu Aegis Network Polska utworzyła zespół Amplifi zajmujący się m.in. negocjacjami handlowymi i partnerstwami strategicznymi z mediami. Kieruje nim Arkadiusz Szulc, z holdingiem związany od 9 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Arkadiusz Szulc na czele Amplifi, nowej struktury Dentsu Aegis Network Polska
Arkadiusz Szulc

Amplifi w Polsce będzie zajmować się czterema głównymi obszarami: inwestycyjnym (czyli negocjacjami warunków handlowych i tworzeniem nowych modeli współpracy z mediami), programmatic buying i zarządzaniem danymi (we współpracy ze spółką Amnet), rozwojem strategicznych partnerstw z mediami na rynku globalnym i lokalnym (m.in. w zakresie tworzenia treści) oraz dostarczaniem analiz biznesowych.

- Amplifi, w ramach strategii „Re-inventing the supply side”, jest odpowiedzią Dentsu Aegis Network na zmieniający się świat mediów, w którym digitalizacja dotyka niemal każdego aspektu działań reklamowych - podkreśla Arkadiusz Szulc, dyrektor zarządzający nowej struktury. - Konsekwentnie rozwijamy zaplecze technologiczne dla całego regionu EMEA (w ramach Isobar). Inwestujemy w spółki z obszaru digital performance (iProspect, Amnet) oraz social media (Socializer). Powstanie Amplifi jest kolejnym ważnym krokiem w integracji naszych kompetencji w obszarze mediów cyfrowych, analizy danych i kontentu, które będą istotą komunikacji w przyszłości - dodaje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Arkadiusz Szulc przez ostatni rok zarządzał w Dentsu Aegis Network Polska połączoną strukturą trade i digital action group. Wcześniej przez rok jako digital director odpowiadał za działania handlowe w obszarze mediów cyfrowych oraz zarządzał zespołem digital action group, przez pięć lat pracował w agencji Hypermedia Isobar (gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów w internecie oraz odpowiadał za negocjacje warunków współpracy z mediami), a także przez dwa lata był związany z domem mediowym Carat Polska.

Ogółem w branży marketingowej pracuje od czternastu lat. Jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Gdańskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe