Asap&Asap Communication poprowadzi kampanię digital dla Pierre Fabre Oral Care

Agencja Asap&Asap Communication wygrała przetarg na całościową komunikację digital marki produktów do higieny zębów i jamy ustnej Pierre Fabre Oral Care, które dostępne są wyłącznie w aptekach. Marka nie komunikowała się do tej pory w digitalu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Asap&Asap Communication poprowadzi kampanię digital dla Pierre Fabre Oral Care

Do zadań agencji będzie należała komunikacja marek na Facebooku i Instagramie, organizacja konkursowej akcji angażującej konsumentów oraz działania z influencerami. Współpraca agencji z klientem obejmuje również produkcję spotów wideo oraz w tym animacji edukacyjnych. Pierwsze działania reklamowe zaplanowano na październik br.

- Lekarze stomatolodzy i konsumenci zorientowani na stomatologiczne produkty najwyższej jakości znają marki z portfolio Pierre Fabre Oral Care od wielu lat. Naszym aktualnym celem jest dotarcie do szerokiego grona konsumentów, dlatego zdecydowaliśmy się na aktywne wejście w kanał digital, który pozwoli nam precyzyjnie docierać z naszymi specjalistycznymi produktami do wybranych segmentów konsumenckich - komentuje Ewelina Kopyś, digital specialist Pierre Febre.

We współpracy z Pierre Fabre ASAP&ASAP Communication będzie odpowiadać za strategię działań digital, kreację, produkcję oraz zakup mediów online.

W ofercie marki zanjadują szczoteczki, pasty i nici dentystyczne z serii Elgydium, płyny do płukania jamy ustnej z serii Elgydium i Eludril oraz żele stomatologiczne Elugel, Pansoral i Parodium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]