ATM Grupa ze wzrostem przychodów i zysku w 2014 roku

Grupa kapitałowa ATM Grupa w ub.r. zanotowała wzrost przychodów i zysku netto. Najmocniej poszły do góry przychody z produkcji telewizyjnej i filmowej.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
ATM Grupa ze wzrostem przychodów i zysku w 2014 roku
fot. Shutterstock.com

W 2014 roku całkowite przychody ATM Grupy ze sprzedaży wyniosły 153,09 mln zł. Było to więcej o 26,2 proc. niż w 2013 roku. Główne źródło przychodów firmy to cały czas produkcja telewizyjna i filmowa. Wpływy z tego tytułu w ub.r. wyniosły 95,03 mln zł, co oznacza wzrost o 28,8 proc.

Przychody z zarządzania zasobami trwałymi (m.in. wynajem studiów i sprzętu) uplasowały się na poziomie 32,03 mln zł, podczas gdy rok wcześniej wynosiły 28,64 mln zł. Z kolei wpływy kanału naziemnego ATM Rozrywka ze sprzedaży czasu reklamowego wzrosły z 17,79 mln zł w 2013 roku do 19,83 mln zł w 2014 roku.

ATM Grupa w ub.r. zanotował zysk EBITDA na poziomie 33,4 mln zł, co oznacza wzrost o 25,6 proc. Spółka wypracowała zaś 17,8 mln zł zysku netto, wobec 6,19 mln zł w poprzednim roku.Spółka wraz z firmami zależnymi odpowiada za produkcję m.in. seriali „Ranczo”, „Ojciec Mateusz” i „Strażacy” dla TVP, „Świat według Kiepskich”, „Pierwsza miłość” i "Pielęgniarki" dla Polsatu czy „Policjantki i policjanci” dla TV4. Dysponuje też m.in. obiektem ATM Studio, który wynajmuje innym producentom telewizyjnym.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?