AutoMapa i CORE PR razem

Od 1 marca 2005 roku, agencja CORE PR rozpoczęła współpracę z firmą Aqurat, współproducentem AutoMapy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem działań public relations jest zbudowanie wśród grup docelowych pozytywnego wizerunku marki AutoMapa® - systemu nawigacji satelitarnej.

Do obowiązków agencji CORE PR należą między innymi działania związane z doradztwem strategicznym, budowaniem relacji z dziennikarzami i partnerami biznesowymi, reklamą, organizacją wydarzeń specjalnych oraz monitorowaniem mediów. Realizacja strategii komunikacyjnej w zakresie budowania wizerunku AutoMapy® ma na celu zwiększenie świadomości o użyteczności nawigacji satelitarnej oraz intensyfikacja znajomości marki wśród kierowców. AutoMapa® jest najczęściej aktualizowanym i najchętniej kupowanym programem do nawigacji satelitarnej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"