Axel Springer i Samsung partnerami strategicznymi, oferują aplikację informacyjną Upday

Wydawnictwo Axel Springer i koncern technologiczny Samsung Electronics ogłosili strategiczną współpracę w zakresie rozwoju nowych cyfrowych usług medialnych dla użytkowników w Europie. Pierwszy wspólny projekt firm to agregująca informacje aplikacja mobilna Upday.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Współpraca Axel Springer i Samsung Electronics ma być skoncentrowana na sektorze mobilnym. - Dzięki cyfrowemu dziedzictwu wydawniczemu koncernu Axel Springer oraz naszemu mobilnemu doświadczeniu jesteśmy przekonani, że możemy dostarczyć przełomowe treści oraz usługi, które zachwycą i zadowolą naszych poszczególnych klientów - zapowiada Young Hoon Eom, prezes i dyrektor naczelny Samsunga Electronics Europe. - Przez ostatnie kilka lat było wiele sposobności, podczas których Axel Springer i Samsung, jeden z najbardziej innowacyjnych producentów elektroniki użytkowej, wymieniali się poglądami dotyczącymi fantastycznych technologicznych możliwości dla dziennikarstwa w erze cyfrowej. Dyskusje te owocują teraz ekscytującym partnerstwem - dodał Mathias Döpfner, dyrektor naczelny Axel Springer SE.

Koncerny razem przygotowują już aplikację mobilną Upday stanowiącą agregator treści informacyjnych z różnych tytułów Axel Springer. Składa się ona z dwóch zasadniczych opcji: „To trzeba wiedzieć” z materiałami wybranymi przez redakcję na rynku lokalnym oraz „To chcę wiedzieć” z treściami dostosowanymi do indywidualnych zainteresowań użytkownika.

Aplikacja 3 września zostanie udostępniona w wersji beta dla wybranych użytkowników urządzeń mobilnych Samsunga w Polsce i w Niemczech, będzie do pobrania poprzez Google Play, Samsung Galaxy Apps i Sasmsung Gifts. W pełnej wersji, także na innych rynkach europejskich, ma zostać wprowadzona na początku przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"