Bahlsen wybiera agencję reklamową do współpracy w przyszłym roku

Firma Bahlsen Polska, producent m.in. słodyczy Hit i Krakuski, prowadzi przetarg na obsługę reklamową. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla marketera w przyszłym roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bahlsen wybiera agencję reklamową do współpracy w przyszłym roku

Agnieszka Prusaczyk, kierownik ds. komunikacji w Bahlsen Polska, potwierdziła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl informację o trwającym przetargu. Nie zdradziła jednak liczby i nazw jego uczestników. Przekazała jedynie, że zaproszono do niego kilka agencji.

Firma nie podaje też, czy trwające postępowanie dotyczy obsługi jej wybranej marki czy też wszystkich.

Przypomnijmy, że wiosną br. Bahlsen w przetargu wybrał do współpracy agencję reklamową Ogilvy&Mather. Miała zająć się przygotowaniem i wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej dla marki Hit. Od tego czasu marka Hit nie była promowana szeroko w żadnej kampanii.

Agencja Ogilvy&Mather przygotowała natomiast kreację obecnej kampanii marki ciastek Krakuski Duelki.

Za obsługę mediową Bahlsena odpowiada Starcom (Publicis Media), a za działania w internecie - J. Walter Thompson Group Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję