Bartłomiej Potęga i Jan Baczyński awansowali w Codemedia

W dziale offline domu mediowego Codemedia Bartłomiej Potęga awansował na stanowisko media managera, a Jan Baczyński - media plannera/buyera.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Potęga i Jan Baczyński awansowali w Codemedia
Od lewej: Bartłomiej Potęga i Jan Baczyński

Bartłomiej Potęga w nowej funkcji będzie odpowiedzialny za przygotowywanie kompleksowych strategii mediowych, koordynowanie projektów od strony planowania, zakupu i realizacji kampanii mediowych, obsługę kluczowych klientów i pozyskiwanie nowych oraz nadzór nad finansowymi rozliczeniami kampanii.

Z Codemedia jest związany od trzech lat, poprzednio zajmował stanowisko senior plannera/buyera. Wcześniej pracował w agencji reklamowej Saatchi&Satchi Poland oraz domach mediowych Zenith Optimedia i Equinox Polska. Realizował projekty dla firm takich jak Foodcare, Lactalis Polska, Herbapol Wrocław, Amica Wronki, Natur Produkt Zdrovit, Grupa Adamed, Jula Poland, Blue City, Laboratoria Natury, Stowarzyszenie Wiosna i Luxmed. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.

Jan Baczyński jako media planner/buyer będzie zajmował się w Codemedia planowaniem i zakupem mediów pozainternetowych. Z firmą jest związany od października 2014 roku, poprzednio pełnił funkcję junior media plannera/buyera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji