Bartłomiej Pucek przechodzi do centrali IKEA

Polski oddział IKEA Retail szuka country digital managera. Pełniący obecnie tę funkcję Bartłomiej Pucek awansował do globalnego zespołu ds. technologii cyfrowych w szwedzkiej siedzibie IKEA.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
4 komentarze
Bartłomiej Pucek przechodzi do centrali IKEA
Bartłomiej Pucek

Bartłomiej Pucek pełni funkcję country digital managera IKEA Retail w Polsce od listopada ubiegłego roku. Odpowiadał za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne, rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.

W globalnej strukturze IKEA Pucek obejmie funkcję strategy & operations development managera w dziale digital w Hubhult w Malmö w Szwecji. Będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrożenie globalnej strategii digitalizacji z resztą ekosystemu IKEA celem zapewnienia integracji kompetencji cyfrowych i wielofunkcyjnych sposobów pracy.

Do szwedzkiego zespołu IKEA Bartłomiej Pucek dołączy 1 stycznia 2021 roku. Jego przełożoną będzie Carolina Garcia Gomez, była CEO i CSO IKEA Retail Polska.

Jak przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe IKEA, firma prowadzi obecnie otwartą rekrutację na stanowisko country digital managera w Polsce.

Od 2012 do 2015 roku odpowiadał za transformacje digital WSiP (grupa Advent International). Pucek ukończył Stanford University School of Business Strategic Marketing i Digital Marketing oraz Venture Deals na Kauffman Fellows Academy.

Komentarze (4)
Ewa
5 lata temu

Super - gratulacje!

Ann
5 lata temu

Gratulacje, Bartek! Super :)

Gosia K.
5 lata temu

brawo Bartek!!!! Super osoba w super miejscu :)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"