BCMFD media communications dla Nestlé

Agencja BCMFD media communications wygrała przetarg na realizacjędziałań Public Relations w ramach ogólnopolskiej kampaniiedukacyjnej "Jedz smacznie i zdrowo" organizowanej przez firmęNestlé .

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja BCMFD media communications jest odpowiedzialna zakompleksowe działania Media Relations wspierające kampanię "Jedzsmacznie i zdrowo". Działania będę adresowane do mediówogólnopolskich, regionalnych, adresowanych do kobiet i zajmującychsię tematyką zdrowotną, a także mediów branżowych. Agencjaodpowiada także za organizację spotkania prasowego inaugurującegokampanię oraz współpracę z ekspertami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny