Beata Jewiarz prowadzi program „Mnie się to podoba” w RDC

We wtorek na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutowała poranna audycja „Mnie się to podoba”, której autorką i prowadzącą jest dziennikarka Beata Jewiarz.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Beata Jewiarz prowadzi program „Mnie się to podoba” w RDC

Półgodzinna audycja jest emitowana od wtorku do czwartku o godz. 9.30. We wtorki program poświęcony będzie podróżom, w środę prowadząca Beata Jewiarz zaprosi do studia ekspertów miesięcznika „Charaktery”, z którymi porozmawia o psychologii, natomiast wybór zdarzeń kulturalnych przedstawi słuchaczom w czwartek.

- Ten program to miejsce, w którym nieśpiesznie będziemy szukać pozytywnych inspiracji, zjawisk, historii, zdarzeń. Będzie bliską, energetyczną rozmową przy drugiej kawie. Rodzajem „radiowego afrodyzjaka“ na początek dnia - mówi autorka „Mnie się to podoba”.

Beata Jewiarz jest dziennikarką, aktorką i animatorką kultury. Do tej pory w RDC prowadziła „Niedzielny poranek” (niedziela, godz. 7.00). Jest absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu.

Przypomnijmy, że tydzień temu Polskie Radio RDC wprowadziło do ramówki nowe audycje, prowadzone przez nowych dziennikarzy. Zastąpili oni pracowników, którzy odeszli z rozgłośni po zwolnieniu redaktor naczelnej Ewy Wanat (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS