Beata Sitkowska dyrektorem ds. marketingu Trader.com (Polska)

Beata Sitkowska objęła nowe stanowisko w strukturze Trader.com(Polska). Odpowiada za działania marketingowe dla wszystkich marekspółki.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Beata Sitkowska pracowała wcześniej przez 2 lata w firmie pkt.plPolskie Książki Telefoniczne, w której odpowiadała za reklamę, PR iwizerunek marki. Była także specjalistą ds. komunikacjimarketingowej w Tel-Energo (obecnie Energo-Tel), pracowała równieżjako media supervisor w domu mediowym MediaVest oraz w agencjireklamowej Y&R. Studiowała Zarządzanie i Marketing na SGH.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"