Beko „chłodzi i nagrodzi” w kampanii

Wystartowała promocja lodówek Beko. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową - prowadzoną pod hasłem „Beko chłodzi i nagrodzi” - odpowiadają firmy TBWA, 4All i OMD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach nowej promocji Beko przy zakupie dowolnego modelu lodówki typu No frost lub o klasie energetycznej A++ albo dwudrzwiowej lodówki typu „side by side” (SBS) można otrzymać jedną z wybranych nagród: odtwarzacz mp4, czajnik bezprzewodowy lub suszarkę z jonizatorem. Akcja - dotycząca łącznie 30 modeli lodówek Beko - potrwa do 15 września. Za jej koncepcję, kreację i realizację odpowiada agencja reklamowa 4All. Promocję wspierają działania reklamowe w telewizji (30- i 15-ekundowe spoty w TVP, TVN i Polsacie), radiu (RMF FM, Radio ZET, Eska, Eska Rock, Trójka), internecie (serwisy partnerów handlowych, działania SEM i performance marketingowe), prasie (magazyny branżowe) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

grafika

Spot telewizyjny na potrzeby kampanii opracowała globalnie agencja TBWA, przekaz informujący o promocji przygotowała agencja 4All, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?