BGŻ BNP Paribas promuje Konto Optymalne (wideo)

Ruszyła kampania banku BGŻ BNP Paribas, która promuje ofertę konta Optymalnego. Za przygotowanie akcji odpowiada Publicis, Havas Media Sales & More i Green Parrot.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BGŻ BNP Paribas promuje Konto Optymalne (wideo)

Motywem przewodnim spotu reklamowego BGŻ BNP Paribas są codzienne zakupy. W zabawnej scence partner co chwila prosi przez telefon partnerkę o pomoc w zakupach, ale jak się okazuje, nawet nie ma go w sklepie.

Kampania promuje ofertę Konta Optymalnego, w ramach której nowi klienci nie płacą za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach Banku i Planet Cash. W ramach promocji „Zakupy z kontem” nowi posiadacze rachunku mogą liczyć na bon o wartości 150 zł na zakupy do wybranej sieci sklepów.

Działania potrwają do końca czerwca i obejmują telewizję, internet, radio, social media oraz różne działania lokalne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada Sales & More, a za działania w social mediach Green Parrot.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?