Reklamy Biedronki przy sklepie Lidla. "Przepraszamy"

W okolicy jednego ze sklepów Lidl Polska w Gliwicach pojawiły się na chodnikach reklamowe napisy z hasłem "Do Biedronki idę". Na akcję zwróciły uwagę lokalne media.  - Nie spodziewaliśmy się, że ta kampania może być źle odebrana, wobec tego przepraszamy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Witkowska z Biedronki.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Reklamy Biedronki przy sklepie Lidla. "Przepraszamy"
Reklama Biedronki przy sklepie Lidl, fot. 24gliwice.pl

W bliskiej okolicy sklepu Lidl przy ul. Tarnogórskiej w Gliwicach, na chodnikach pojawiły się napisane białą farbą przy użyciu szablonu hasła " Do Biedronki idę!" (to hasło od dłuższego czasu pojawia się w komunikacji tej portugalskiej sieci sklepów). 

Hasła te można było zobaczyć m.in. na ciągu pieszo rowerowym wzdłuż ulicy Tarnogórskiej oraz na chodniku, który bezpośrednio prowadzi do sklepu Lidla.

Jak podaje serwis 24gliwice.pl w bardzo bliskim sąsiedztwa tego właśnie marketu Lidla budowany jest sklep sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Inwestycję rozpoczęto w ub.r., ale mimo wcześniej zapowiedzi o otwarciu w kwietniu br. wciąż placówka nie została uruchomiona, a prace budowlane wciąż trwają.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rosnie-sprzedaz-w-sklepach-ale-wartosc-transakcji-nizsza,7169510130882689a ##

Akcja bez zgody ZDM

Serwis podaje, że napisy te pojawiły się bez wymaganej zgody zarządcy dróg.– Nie wydajemy zgody na umieszczenie tego typu reklam w pasach drogowych. Obecnie prowadzone są czynności zmierzające do ustalenia osoby odpowiedzialnej za te działania – mówi cytowana przez 24gliwice.pl Jadwiga Jagiełło-Stiborska, rzeczniczka Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach.

grafika

Identyczna akcja z hasłami reklamowymi na chodnikach została niedawno przeprowadzona w Sosnowcu - również w pobliżu sklepu Lidla. Na polecenie władz tego miasta napisy te miały zostać usunięte natychmiast.

Biedronka: przepraszamy

Biuro prasowe Biedronki potwierdziło w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że przez dwa czerwcowe dni sieć przeprowadziła w kilku wybranych lokalizacjach na południu Polski akcję marketingową z wykorzystaniem naszego hasła „Do Biedronki Idę", które pojawiało się w formie znaku graficznego na ulicach.

- Nie spodziewaliśmy się, że ta kampania może być źle odebrana, wobec tego przepraszamy.  W naszym zamyśle, kampania miała być krótkotrwała, a wykorzystane środki były łatwo zmywalne, również przez lekkie deszcze. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy - przekazała nam Anna Witkowska, starszy menedżer ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-promocja-kara-uokik-tarcza-antyinflacyjna,7169643451197569a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady