Bielenda promuje linię odmładzającą Neuro Glicol+Vit. C

Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa marki Bielenda, która promuje m.in. premierową linię odmładzającą Neuro Glicol + Vit. C. Komunikacja prowadzona będzie w prasie, telewizji oraz w internecie i potrwa do końca czerwca. Aktywnościom reklamowym towarzyszą działania public relations.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bielenda promuje linię odmładzającą Neuro Glicol+Vit. C

Kampania w magazynach kobiecych i lifestyle'owych wspiera kosmetyki z linii Neuro - najnowszą serię antiagingową marki Bielenda, opartą na połączeniu odmładzającego neuropeptydu ze składnikami pielęgnacyjnymi. Serię Neuro tworzy linia Neuro Hialuron, Neuro Collagen, Neuro Glicol + Vit. C oraz Neuro Retinol. W kreacjach reklamowych marka podkreśla najwyższe, wśród preparatów Bielenda, stężenie składników aktywnych oraz potwierdzoną badaniami skuteczność przeciwzmarszczkową nowych kosmetyków.

Działania w telewizji obejmują sponsoring programów m.in. serialu „Belle Epoque” i teleturnieju „Milionerzy” w TVN oraz show „Jaka to melodia?” w TVP1.

grafika

Aktywnościom w prasie i w telewizji towarzyszy silne wsparcie w internecie: promocja w serwisie player.pl, obecność reklamowa na wybranych portalach (np. pudelek.pl), a także współpraca z blogerami i akcje specjalne z influencerami. W kampanii zostaną też wykorzystane media społecznościowe: Facebook, Instagram, Youtube oraz startujący właśnie profil Snapchat.

Za realizację kampanii odpowiada - wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne - Cappuccino Public Relations / Great Story.

Poprzednio Bielenda realizowała szeroką kampanię reklamową latem ub.r. - jej twarzą była Edyta Olszówka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe