Błażej Piotrowski odpowiada za digtal marketing w Netto

Błażej Piotrowski dołączył do działu marketingu sieci detalicznej Netto, obejmując stanowisko digital&media managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań Błażej Piotrowskiego należy prowadzenie działań digitalowych Netto, strategia, zakup mediów oraz ich optymalizacja.

W ostatnim czasie Piotrowski pełnił funkcję head of growth, a poprzednio SEO Managera w domu mediowym MediaCom,.

Błażej Piotrowski w Netto

Błażej Piotrowski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży marketingowej i reklamowej. Współpracował ze średnimi i dużymi markami, takimi jak m.in.: Play (Telecom), Opel, Citroen, Continental, Hebe, Pedigree, Pepco, Tempur, Łomża czy YES. To ekspert, strateg i menedżer z umiejętnościami w zakresie marketingu cyfrowego, analityki i strategii marketingowej, popartymi szeroką wiedzą z zakresu ekonometrii, atrybucji danych i konwersji online na offline.

Błażej Piotrowski pracuje w zespole kierowanym przez Filipa Fiedorowa, CMO Netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"