Bogaci lubią robić zakupy w sieci

Ponad połowa amerykańskich konsumentów, posiadających majątek wartpowyżej 5 milionów dolarów, kupiła odzież przez Internet - wynika zdanych Luxury Institute.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie firmy Forrester Research, internetowasprzedaż dóbr luksusowych w USA zwiększy się w latach 2007 - 2010 z2,5 do 7 miliardów dolarów.

Analitycy firmy zauważają, że wprawdzie stanowi to mały odsetekcałego rynku e-commerce, ale segment ten jest najszybciejrozwijającym się.

Dla przykładu, zajmujący się internetową sprzedażą drogichakcesoriów serwis Coach, zanotował w ubiegłym roku wzrost sprzedażyaż o 51 procent, a w tym roku spodziewa się, że osiągnie dochódpowyżej 100 milionów dolarów. W ubiegłym roku serwis ten zanotował60 milionów odwiedzin - o 20 procent więcej w porównaniu z rokiem2005.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych