Braun w natarciu

Kampanię reklamową Brauna wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od połowy kwietnia trwają działania mediowe wspierające wprowadzenie na rynek polski nowej linii depilatorów marki Braun - Silk-epil SoftPerfection. Kampanię wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum.

I faza kampanii obejmuje advertoriale w magazynach kobiecych, m.in. Cosmopolitan, Elle, Oliwia, Zwierciadło, Uroda, Pani. Kolejnym etapem są trwające od początku maja działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, TVN i TVN7 oraz Polsat oraz w muzycznej stacji niszowej MTV.

Dodatkowym elementem prowadzonych działań jest kampania w internecie. Kampania opiera się na emisji toplayerów na najpopularniejszych witrynach odwiedzanych przez grupę docelową. Rozwinięciem działań online będzie sponsoring serwisu gala.onet.pl. Kampania dodatkowo wspierana jest e-mailingiem HTML oraz wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi w najpopularniejszych wyszukiwarkach.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacją one-to-one - mOne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych