„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych w I półroczu 2016 roku

W I półroczu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych w I półroczu 2016 roku

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2016 roku wyniosła 27 598 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 56,70 proc.

Drugą pozycję zajął magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 28,39 proc. do poziomu 17 334 egz. Przed rokiem tytuł ten był jednak czwarty.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał o 53,70 proc. do 13 682 egz.

Z trzeciego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała o 65,45 proc. (najbardziej w zestawieniu) i wyniosła ona 13 007 egz.

W czerwcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 58,90 proc. do 23 296 egz.  Tytuł ten pozostał jednak liderem segmentu.

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Twist” (17 395 egz.; jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 7,56 proc.), a podium uzupełnia „Bravo Girl” (10 509 egz.; w dół o 39,85 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Fun Club”, który spadł z lokaty drugiej na czwartą - było to 59,28 proc. do 10 019 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?