Platforma e-comerce Breuninger z kampanią „Fall is in the air”

Pod hasłem "Fall is in the air" multibrandowa platforma sprzedażowa Breuninger ruszyła z nową kampanię reklamową.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Platforma e-comerce Breuninger z kampanią „Fall is in the air”

Początek sezonu jesień/zima 2022 stał się dla platformy Breuninger pretekstem do stworzenia nowej koncepcji kreatywnej, w której celebracja jesiennej zabawy z wiatrem to symboliczne pożegnanie późnego lata. W tej scenerii prezentowane są najnowsze kolekcje projektantów, takich jak: Isabel Marant, Jacquemus, Etro i wielu innych w różnych klimatycznych miejscach, w tym m.in.: w Lister Ellenbogen na Sylcie.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło: „Fall is in the Air".

Zintegrowana kampania wystartowała 8 września 2022 i będzie prowadzona w kanałach performance, digital, social media, influencer marketing, na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w prasie i na kanałach własnych.

Kampanię przygotował zespół marketingu Breuninger, za działania PR i influencer Marketing odpowiada agencja Platinium Cast. Planowanie i zakup mediów marka powierzyła domowi mediowemu Mediacom.

Breuninger jest platformą internetową z modą premium i  luksusową oraz produktami beauty i home&living.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych